Štítky

:-) 17. listopad 3D ABL alkohol amnestie Anastázie Hagenová Asko nábytek azyl Babiš baby boxy banky Bárta Bém birthday Birthplace study BIS Blesk blogování Breivik bulvár code černá labuť ČGPS ČOI ČSSD ČT ČTK Dělníci bulváru děti dětskýma očima dluhová krize dobro dokument domácí porod Downton Abbey EHCR ekonomie ENG EU euro Evropa facebook fail farmaceutický průmysl faux pas festival tolerance film firma Gallup gaming gay parade globalizace Google Gosford Park Hájek Havel homosexuálové internet Ivana Königsmarková Janeček Janoušek Japonsko ježíšek Jillian Michaels jxd Kalousek kauce Kavčí hnízdo Klaus kmotr kniha knihy knížky pro děti komunikace komunisti korporace korupce le fay legalizace Leoš Heger lidská práva marihuana marketing Mašínové Mat Honan mateřství media média MMF multikulturalismus MZ Naomi Kleinová narozeniny Nečas negativní hlasy NFFP No logo odboj odborář odposlechy ODS OSN osobní PA Paumer plagiátorství pohádka policie politika porno porody Pospíšil právo pražská kavárna prezident prezidentská milost prezidentská volba prohibice projev První republika přímá volba příroda radosti Rath recenze Reflex reklamace rio rodina Roman Smetana RTS Rusko Řecko senát seriál SFŽP Schwarzenberg sociální síť soud soukromé soukromí společnost SPOZ spz starosti státní maturita stávka strasti superstar Svobodní šafr škola školství Šoková doktrína Šouf t-mobile těhotenství televize Ternovszky vs. Hungary Trnka Umberto Eco ÚS vánoce velezrada velké wtf vězení volby volební systém výchova výzkum Woody Allen wtf zdravotnictví Zeman zlo zodpovědnost ženy Žítkovské bohyně

středa 20. července 2011

Good bye, Paegasi

Byla jsem zákazníkem T-mobilu. Už nejsem.

 Nedávno jsem četla v novinách článek o reklamacích ve vyúčtování mobilních služeb. Poměrně značná část klientů má prý jednou za čas pocit, že musí zaplatit více, než kolik skutečně provolali. Také se v článku píše, že prý operátoři už neloví nové zákazníky,ale spíše si je přetahují mezi sebou. Zajímavé téma pro mě - po deseti letech jsem vypověděla smlouvu. Nebavily mě totiž různé marketingové triky operátora, nelíbilo se mi pravidelné uvazování na dva roky a nelíbilo se mi ani poslední obstrukční chování pracovníka na jedné pobočce, když jsem podávala výpověď. Do očí mi tvrdil, že ji nepřevezme, obalil vysvětlení nesmyslnými důvody a pomohla nakonec až jednoznačná sms ze zákaznické linky, která tvrdila pravý opak. Prý tedy dobře, ale výjimečně! Kamínek ke kamínku, k tomu všemu ještě nejasné poslední vyúčtování a moje trpělivost s T-mobilem se vytratila.

Volám operátora. Po jedenáctém zmáčknutí tlačítka uznávám, že jsem ztracená v automatu. Nabídka vyúčtování tam prostě není.

Teď vím proč - předplacenkáři mají jiné menu než paušálníci.

Tři minuty marného hledání mě přivádí do stavu vzteku a beznaděje. Přichází lákavá nabídka uspíšit spojení zaplacením jednoráz. poplatku. Než stihnu telefon prohodit oknem, konečně na mě mluví někdo živý. Vysvětlím problém - ukončila jsem smlouvu, protože chci přejít jinam, byla jsem automaticky převedena na twist a že se mi nelíbí poslední vyúčtování. Boreček nezachytí můj rezignovaně naštvaný tón, zřejmě ani obsah sdělení, a zvesela zašvitoří: přepojím vás a ještě předtím vám, jako věrnému zákazníkovi, aktivuji internet v mobilu zdarma! Chci se bránit, že opravdu nemám zájem, ale už se z telefonu line libá hudba. Další slečna už je užitečnější, rozebereme spolu vyúčtování a nevyžádaný internet hned zase zruší.

Za ty roky nemůžu říct, že by všichni asistenti na infolince nebo pobočkách byli neschopní a že nebyla doba, kdy mi operátor nabídl poměrně slušné podmínky. Ale upřímně přiznávám nelibé pocity a uraženou ješitnost z toho, že od března operátor věděl o dlouholetém zákazníkovi, který je nespokojený a chce odejít, bylo mu to srdečně jedno a ani jednou se nezeptal proč.

V tomto světle číst článek o tom, jak si operátoři mezi sebou přetahují klienty, je opravdu úsměvné.

Žádné komentáře:

Okomentovat