Nedávno jsem četla v novinách článek o reklamacích ve vyúčtování mobilních služeb. Poměrně značná část klientů má prý jednou za čas pocit, že musí zaplatit více, než kolik skutečně provolali. Také se v článku píše, že prý operátoři už neloví nové zákazníky,ale spíše si je přetahují mezi sebou. Zajímavé téma pro mě - po deseti letech jsem vypověděla smlouvu. Nebavily mě totiž různé marketingové triky operátora, nelíbilo se mi pravidelné uvazování na dva roky a nelíbilo se mi ani poslední obstrukční chování pracovníka na jedné pobočce, když jsem podávala výpověď. Do očí mi tvrdil, že ji nepřevezme, obalil vysvětlení nesmyslnými důvody a pomohla nakonec až jednoznačná sms ze zákaznické linky, která tvrdila pravý opak. Prý tedy dobře, ale výjimečně! Kamínek ke kamínku, k tomu všemu ještě nejasné poslední vyúčtování a moje trpělivost s T-mobilem se vytratila.
Volám operátora. Po jedenáctém zmáčknutí tlačítka uznávám, že jsem ztracená v automatu. Nabídka vyúčtování tam prostě není.
Teď vím proč - předplacenkáři mají jiné menu než paušálníci. |
Tři minuty marného hledání mě přivádí do stavu vzteku a beznaděje. Přichází lákavá nabídka uspíšit spojení zaplacením jednoráz. poplatku. Než stihnu telefon prohodit oknem, konečně na mě mluví někdo živý. Vysvětlím problém - ukončila jsem smlouvu, protože chci přejít jinam, byla jsem automaticky převedena na twist a že se mi nelíbí poslední vyúčtování. Boreček nezachytí můj rezignovaně naštvaný tón, zřejmě ani obsah sdělení, a zvesela zašvitoří: přepojím vás a ještě předtím vám, jako věrnému zákazníkovi, aktivuji internet v mobilu zdarma! Chci se bránit, že opravdu nemám zájem, ale už se z telefonu line libá hudba. Další slečna už je užitečnější, rozebereme spolu vyúčtování a nevyžádaný internet hned zase zruší.
Za ty roky nemůžu říct, že by všichni asistenti na infolince nebo pobočkách byli neschopní a že nebyla doba, kdy mi operátor nabídl poměrně slušné podmínky. Ale upřímně přiznávám nelibé pocity a uraženou ješitnost z toho, že od března operátor věděl o dlouholetém zákazníkovi, který je nespokojený a chce odejít, bylo mu to srdečně jedno a ani jednou se nezeptal proč.
V tomto světle číst článek o tom, jak si operátoři mezi sebou přetahují klienty, je opravdu úsměvné.
Žádné komentáře:
Okomentovat